Christie gőzhajtású tűzoltókocsi. 1911
Emberi erővel mozgatott tűzoltó kocsi. Mire a tűzesethez értek, már kifáradtan kezdhettek neki a pumpálásnak, ami szintén emberi erővel működött.
Lóvontatású tűzoltókocsi. 1900. Ennek a szivattyúját már gőz hajtotta.
Ló vontatású létrás kocsi. 1900.
Elektromos meghajtású tűzoltó gépjármű. 1900.
Albion tűzoltókocsi, gőzszivattyúval, 1906.
Merryweather tűzoltóautó, 1913
Ford T-Modell, 1913
American LaFrance, 1923
Delahaye, 1923
Renault OS1, 1925
Volvo LV68, 1931-1938
GAZ AA, 1932-1938
Buick tűzoltóautó az 1930-as évekből.
Ford, 1936
Delahaye, 1937
Laffly, 1938
Opel Blitz LF 15, 1938
Renault, 1940
Kenworth, 1941
Dodge, 1942. A háború után tűzoltóként hasznosított katonai teherautó.
American LaFrance 700-as sorozat,, 1945-1959
Datsun 4157, 1949-1950
Opel Blitz, 1951
American LaFrance, 1951-1959
Berliet, 1952
Citroen T55, 1954
Bedford, 1957
Berliet, 1955
Csepel D700, 1958-1975. A vezetőfülkét az Ikarus Karosszéria, és Jármű gyár készítette.
Commer, 1958
DAF 1700, 1958-1965
Jelcz/Star 25, 1960-1971
Robur Lo 2500, 1961-1967
Mercedes-Benz 1513, 1963-1968
Ikarus 525, 1964-1965 Csepel alvázra Finta László formaterve alapján az Ikarus készített karosszériát nagyrészt műanyagból.
Land Rover Series II. 1966
Saviem SG4, 1965-1982
Tatra T813, 1967-1982
Berliet FF415, 1966
GMC, 1967
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.