
Christie gőzhajtású tűzoltókocsi. 1911

Emberi erővel mozgatott tűzoltó kocsi. Mire a tűzesethez értek, már kifáradtan kezdhettek neki a pumpálásnak, ami szintén emberi erővel működött.

Lóvontatású tűzoltókocsi. 1900. Ennek a szivattyúját már gőz hajtotta.

Ló vontatású létrás kocsi. 1900.

Elektromos meghajtású tűzoltó gépjármű. 1900.

Albion tűzoltókocsi, gőzszivattyúval, 1906.

Merryweather tűzoltóautó, 1913

Ford T-Modell, 1913

American LaFrance, 1923

Delahaye, 1923
Renault OS1, 1925

Volvo LV68, 1931-1938

GAZ AA, 1932-1938

Buick tűzoltóautó az 1930-as évekből.

Ford, 1936

Delahaye, 1937

Laffly, 1938

Opel Blitz LF 15, 1938

Renault, 1940

Kenworth, 1941

Dodge, 1942. A háború után tűzoltóként hasznosított katonai teherautó.

American LaFrance 700-as sorozat,, 1945-1959

Datsun 4157, 1949-1950

Opel Blitz, 1951

American LaFrance, 1951-1959

Berliet, 1952

Citroen T55, 1954

Bedford, 1957

Berliet, 1955

Csepel D700, 1958-1975. A vezetőfülkét az Ikarus Karosszéria, és Jármű gyár készítette.

Commer, 1958

DAF 1700, 1958-1965

Jelcz/Star 25, 1960-1971

Robur Lo 2500, 1961-1967

Mercedes-Benz 1513, 1963-1968

Ikarus 525, 1964-1965 Csepel alvázra Finta László formaterve alapján az Ikarus készített karosszériát nagyrészt műanyagból.

Land Rover Series II. 1966

Saviem SG4, 1965-1982

Tatra T813, 1967-1982

Berliet FF415, 1966

GMC, 1967
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.