Ford T modell, az I. Világháború éveiből.
Buick, 1926.
Volvo PV650, 1934.
Packard Super Eight, 1938.
International K3, 1940
Ford-Siebert (USA), 1940.
Buick-Flxible, 1942.
Dodge WC 54, 1942. A II. Világháború után Magyarországon is szolgálatba ált néhány ilyen mentőgépkocsi.
Daimler
Citroen HY, 1947.
Ford (USA) 1951.
Mercedes Benz 170, 1954. A típus már a 30-as évek közepétől létezet.
Daimler
Cadillac-Meteor, 1956.
Pontiac Bonneville Superior, 1960.
Citroen ID 19, 1960.
Panhard PL 17.
Opel Kapitan, 1963.
Pontiac Bonneville, 1963. Állítólag John Fitzgerald Kennedy elnök holttestét szállították vele a merénylet után.
Tatra 603A, 1964.
Robur LO 2500. 1964-től, 1973-ig használta az Országos Mentőszolgálat Magyarországon.
Checker Marathon, 1964.
GAZ-13SZ. A Csajka mentőváltozata fontosabb elvtársak részére.
Holden, 1965.
Skoda 1203. 1968. Mifelénk inkább halottaskocsiként szolgált.
Fiat 238, 1968.
RAF 977, 1969.
Chevrolet Suburban, 1969.
Cadillac-Superior, 1972.
Volvo 145, 1972.
RAF Latvija 2203, 1976.
GAZ-24, Volga. Magyarországon kombiként szolgáltak.
Jeep, 1985.
Citroen XM-Heuliez. 1991.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.