
Ford T modell, az I. Világháború éveiből.


Buick, 1926.

Volvo PV650, 1934.

Packard Super Eight, 1938.

International K3, 1940

Ford-Siebert (USA), 1940.

Buick-Flxible, 1942.

Dodge WC 54, 1942. A II. Világháború után Magyarországon is szolgálatba ált néhány ilyen mentőgépkocsi.

Daimler

Citroen HY, 1947.

Ford (USA) 1951.

Mercedes Benz 170, 1954. A típus már a 30-as évek közepétől létezet.

Daimler

Cadillac-Meteor, 1956.

Pontiac Bonneville Superior, 1960.

Citroen ID 19, 1960.

Panhard PL 17.

Opel Kapitan, 1963.

Pontiac Bonneville, 1963. Állítólag John Fitzgerald Kennedy elnök holttestét szállították vele a merénylet után.
Tatra 603A, 1964.
Robur LO 2500. 1964-től, 1973-ig használta az Országos Mentőszolgálat Magyarországon.

Checker Marathon, 1964.


GAZ-13SZ. A Csajka mentőváltozata fontosabb elvtársak részére.

Holden, 1965.

Skoda 1203. 1968. Mifelénk inkább halottaskocsiként szolgált.

Fiat 238, 1968.

RAF 977, 1969.

Chevrolet Suburban, 1969.

Cadillac-Superior, 1972.

Volvo 145, 1972.

RAF Latvija 2203, 1976.

GAZ-24, Volga. Magyarországon kombiként szolgáltak.

Jeep, 1985.

Citroen XM-Heuliez. 1991.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.